مجردی عالیه


من وخدا


طنز:ازدواج برای آقایایون خوبه یا بد؟+شعر

کارهای مردها قبل و بعدازدواج و نتیجه گیری هر مورد(اخرشه)  

 قبل از ازدواج: خوابيدن تا لنگ ظهر

بعد از ازدواج: بيدار شدن زودتر از خورشيد


نتيجه‌گيري اخلاقي: سحر خيز شدن


 
 
قبل از ازدواج: رفتن به سفر بي‌اجازه


بعد از ازدواج: رفتن به حياط با اجازه


نتيجه‌گيري اخلاقي: معتبر شدن


 

قبل از ازدواج: خوردن بهترين غذاها بي‌منت


بعد از ازدواج: خوردن غذاهاي سوخته با منت


نتيجه‌گيري اخلاقي: تقويت معده


  

قبل از ازدواج: استراحت مطلق بي جر و بحث


بعد از ازدواج: كار كردن در شرايط سخت


نتيجه‌گيري اخلاقي: ورزيده شدن


  

قبل از ازدواج: ديد و بازديد از اماكن تفريحي


بعد از ازدواج: سر زدن به فاميل خانوم


نتيجه‌گيري اخلاقي: مهربون شدن


  

قبل از ازدواج: آموزش گيتار و سنتور و ...


بعد از ازدواج: آموزش بچه‌داري و شستن ظرف


نتيجه‌گيري اخلاقي: همدردي با مردها


  

قبل از ازدواج: گرفتن پول تو جيبي از پاپا


بعد از ازدواج: دادن كل حقوق به خانوم


نتيجه‌گيري اخلاقي: مستقل شدن


  

قبل از ازدواج: وزن ايده‌ال با چهره‌اي بشاش


بعد از ازدواج: چاق و افسرده و منزوي


نتيجه‌گيري اخلاقي: آمادگي بدن در روزهاي سخت


  

قبل از ازدواج: ايستادن در صف سينما و استخر


بعد از ازدواج: ايستادن در صف شير وگوشت


نتيجه‌گيري اخلاقي: آموزش ايستادگي


  

قبل از بعد از ازدواج: تعطيلات رفتن به ديزن و اسكي


بعد از ازدواج: شست وشوي خانه و لباس


نتيجه‌گيري اخلاقي: پر شدن اوقات فراغت


  

قبل از ازدواج: نوشتن كتاب شعر و رمان


بعد از ازدواج: نوشتن داستان پرنده در قفس


نتيجه‌گيري اخلاقي: پر شدن اوقات فراغت


  

قبل از ازدواج: صحبت تلفني بي‌محاسبه زمان


بعد از ازدواج: اتهام به پر حرفي حتي براي ١٠ دقیقه


نتيجه‌گيري اخلاقي: حفظ عضلات صورت


  

قبل از ازدواج: رفتن به سفرهاي هفتگي


بعد از ازدواج: درحسرت رفتن به پارك سر كوچه


نتيجه‌گيري اخلاقي: امنيت كامل

پس می بینی ازدواج  چقدر مفیده

 

 

 

من گرفتم تو نگیر

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر … من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر … من گرفتم تو نگیر


بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر … یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر … من گرفتم تو نگیر


یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم … تک و تنها بودم

زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر … من گرفتم تو نگیر

بودم آن روز من از طایفه دّرد کشان … بودم از جمع خوشان

خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر … من گرفتم تو نگیر

ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم … بستر راحت و نرم

زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر … من گرفتم تو نگیر

بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم … مستحق لگدم

چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر … من گرفتم تو نگیر

من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام … خر همسر شده ام

می دهد یونجه به من جای پنیر …
من گرفتم تو نگیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 12 مهر 1389برچسب:,| 16:20 | نسیبه |